Reis Bocas del Torro - Reisverslag uit Tortuguero, Mexico van Ingmar Rondeel - WaarBenJij.nu Reis Bocas del Torro - Reisverslag uit Tortuguero, Mexico van Ingmar Rondeel - WaarBenJij.nu

Reis Bocas del Torro

Blijf op de hoogte en volg Ingmar

01 Januari 1970 | Mexico, Tortuguero

Vandaag zijn we rond 6 uur vertrokken met de shuttle naar Bocas del Torro-Panama voor onze visarun omdat we het land voor 5 dagen moeten verlaten. We besloten om hiervoor nog een nachtje te blijven in Dos Palmas Airport Hotel in Alajuela om een beetje uit te rusten. In een winkelcentrum nabij hebben we nog even wat laatste spulletjes ingeslagen voordat we konden gaan. Het nachtje in Alajuela was in plaats van rustig erg dorstig door de wodka van gisteravond. Dan maar even de slaap inhalen in de shuttle... Na veel te hebben geslapen in de shuttle kwamen we aan in Puerto Viejo waar een sublieme quesilladas + papas ons op stond te wachten. Daarna pakten we een andere bus waarmee we de grens costa rica-Panama passeerden. Uiteindelijk passeerde we de grens zonder enige kleerscheuren en konden we onze reis naar Bocas vervolgen.