Alajuela & Dos Palmas Airport hotel - Reisverslag uit Alajuela, Costa Rica van Ingmar Rondeel - WaarBenJij.nu Alajuela & Dos Palmas Airport hotel - Reisverslag uit Alajuela, Costa Rica van Ingmar Rondeel - WaarBenJij.nu

Alajuela & Dos Palmas Airport hotel

Door: Ingmar Rondeel

Blijf op de hoogte en volg Ingmar

28 Februari 2017 | Costa Rica, Alajuela

Bij aankomst in Juan Santamaria Airport in SJ Costa Rica werden we opgehaald door een taxi die ons naar Het Dos Palmas Airport hotel bracht. We kwamen rond 22.00 plaatselijke tijd aan in het hotel. We hebben besloten om hier twee nachten te overnachten zodat we even goed konden bijkomen van de vermoeiende reis. Na een heerlijke nacht geslapen te hebben, hebben we besloten om deze dag een Botanical garden te bezoeken in het plaatsje Alajuela via de lokale bussen. Na dit bezoekje besloten we om de dag af te sluiten met een costa ricaanse pizza om vervolgens daarna weer richting bed te gaan. De volgende besloten we om Alajuela vroeg te verlaten om de reis richting Cano Palma biological station te hervatten.

At our arrival at the Juan Santamaria Airport in SJ Costa Rica, we were picked up by a local taxi who transported us to The Dos Palmas Airport hotel. We arrived around 22.00 local time at the hotel. We decided to stay two nights at the hotel so we could recover ourself ultimately after a tired journey. After a sleepy night, we decided to visit the Botanical Garden in Alajuela(village close to SJ) by local busses. After this visit, we decided to finish the day with a costa rican pizza. After the pizza, we were on our way to dreamland. The next morning, we decided to leave the hotel very early to continue our travel to the Cano Palma Biological station.

• 15 Maart 2017 - 23:50

Carmen:

Ingmar, wat leuk. Dit was dag 2. Er volgen er vast nog meer. Succes en veel plezier.

• 16 Maart 2017 - 07:14

Eva:

Leuk te lezen Ingmar!!

• 16 Maart 2017 - 14:47

Barbara:

He Ingmar,erg leuk om te lezen,zo kunnen opa en oma ook op de hoogte blijven.